Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Jag heter Katten Waldemar och bor i vanliga fall på Lekterapin på Barn- och Ungdomssjuhuset i Lund. Nu är jag ute på äventyr. För att alla barn och alla som jobbar på sjukhuset ska kunna se vad jag sysslar med har jag skapat en blogg. Tyvärr har jag ibland lite svårt att skriva då det inte alltid finns datorer, det händer för mycket eller så har mina tassar lite problem att nå tangenterna.

Så fort jag kan och har möjlighet så uppdaterar jag.

Titta gärna in och se vad jag har för mig.

Kram

Katten Waldemar


Kommentarer
Postat av: Barn som ofta är på lekterapin

Heja Waldemar!

Ha det så kul. Vi saknar dig. Men hoppas du får uppleva mycket.

Kram

en hel hög med barn

2012-06-23 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0