Nu måste jag avslöja en sak

Jag har hoppat fallskärm! Det var så himla coolt. undrar hur många andra katter som gjort det! Och hur många som redan var gipsade. Tack du supersnälla dam som fixade med mig och de trevliga instruktörerna som hjälpte mig i planet och under hoppet. Jag fick hänga med en av instruktörerna och hjälpa honom att filma allt. Superhäftigt. Jag ska få tillgång till filmen och då lägger jag naturligtvis upp den. Men just nu strular det lite så ni får ha tålamod.
Höga hälsningar svävande katten :)

Kommentarer
Postat av: Snick och Snack

Varför ringde du inte?

Vi hade genast kollat på dig. Låter superhäftigt. Oj vad vi önskar vi kunde varit med. Fattar inte var du får alla konstiga idéer ifrån. Men du verkar ha lika kul som vi. Vi ska snart ut på campingäventyr. :)

Ha det vi hörs.

Tassar och nosar

2012-06-23 @ 16:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0