Besök i Tobisviken

När jag bestämde mig för att ge mig av på en ny upptäcksresa så var jag lite väl ivrig i trappan. Tyvärr ramlade jag och slog mig lite. Som tur var fanns det snälla människor som hjälpte mig. :) För att jag skulle må bättre så fick jag följa med på en resa till Simrishamn och Tobisvik. Där bodde jag underbart i husvagn och blev så uppassad att jag inte vile röra det minsta på mig. Glass i stora lass och grädde. En och annan lax slank också ner. ;) Tack du snälla som gav mig denna kungliga behandling. Tyvärr var jag så upptagen att njuta att jag glömde att jag skulle fota till er. Så ni får själva tänka er hur det var.
Kram till Nästa gång
Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0