Eifeltornet

Det är långt att gå till det höga tornet. Så här sittet jag och villar lite. 
Det var inte svårt att få lift. Det är rätt mysigt att åka en bit. Här delar jag väska med en filt och en flaska vatten.
Innan vi var frame och ställde oss i kön till hissen upp. Pausade vi lite, jag fick sitta på filten. Det var rätt vått i gräset.
Å vad härligt här är jag högst uppe i Eifeltornet. Solen tittar fram och jag njuter av utsikten. 
Min resa till Paris har varit super bra. Det är andra gången som jag är här och jag hoppas att jag får chans att åka flera gånger. Så är det någon som skall ut och resa så tänk på mig. Mmmmjjjjjaaaaa
 

Kommentarer
Postat av: Snick och Snack

Tjohosan!
det ser superkul ut. Vi hade gärna hängt med. Och vad coolt att flyga med örnen över staden. Glöm nu inte att käka lite god fransk mat. Är så avis på dig. Men vi har fått hänga med till Liseberg på kanondag. roligast var kanonen och Flumride. Alla utom vi blev superblöta.

2012-08-19 @ 10:15:58
Postat av: Waldemar

Hej Snick och Snack
Vad kul att vara på Liseberg! Jag gillar oxå att åka karuseller så nu är jag avundsjuk på er. Men vem vet, kanske jag oxå kan följa med någon ditt. Mig hade det inte gjort nåogt att bli lite blött. Eftersom det är så varmt så är det lite svalkande kan jag tänka. Vi ses kram på er

2012-08-21 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0