Snabb sammanfattning

Tjena!
Det händer så himla mycket nu så jag hinner knappt med att skriva ner det. Tur att många snälla människor hjälper mig att få uppleva så mycket.
vad har nu hänt sen sist?
Så här härlig utsikt hade jag på rummet i Kristiansand. Hängde med på en tur dit. det var så trevligt. Vi kollade på fina hus, åkte båt, provade på att fiska, solade oss på varma klippor och annat härligt.
Så tack så mycket ni snälla grannar som lät mig följa med.
Tyvärr missade jag att boka en resa till Paris nu. Tänk annars vad häftigt att se alla cyklister komma i mål i Paris i nästa vecka.
Vilken superidé att cykla för att hjälpa sjuka barn.
Vad har jag mer gjort?
Jo jag har kört traktor. Jag fick följa med en liten kille på besök på en gård där de hade kossor. Vi fick köra traktor, med lite hjälp, se när kossorna mjölkades. mums vad gott det såg ut. Men jag fick inte smaka det direkt. Sen såg vi kyltanken mjölken förvaras i hos bonden. En superstor tankbil kom dit och hämtade mjölken. Sen i till mejeriet där mjölken gjordes i ordning. Mumsigt god mjölk, ost och annat gott blev det. Jag provade en chokladmjölk. Mjau säger jag bara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0