Härlig tur till Danmark.

Åh så härligt. Fick möjligheten att hänga med ett schysst par till Danmark. Vi tog helikopter över till Danmark där en hyrd husbil stod och väntade. :) Fullastad med goda ostar, danska national drycken och annat bra att ha. Som ni ser gjorde vi en hel massa kul saker. Paddlade, jag älskar det. Myser med gosiga kompisar. Njuter av solnedgång. Kollar in konst och en hel del annat skoj.  Maten ärunderbar, har käkat och käkat, räkor, smörrebröd, ett och annat danskt winerbröd med chokolade i mitten, och glöm för all del inte pölser. Så himla gott. Tur det finns lite backar, jag hejar så ofta på alla som förflyttar sig uppåt. Själv njuter jag mest från en ryggsäck eller på en skön soffa.
Jag har dansat, jag har kollat in det härliga ljuset som Skagen är känt för. Funderar på att bli målare. Verkar så underbart att njuta av god mat, god dryck och kladda lite på ett staffli.
För att se ännu mer av Danmark tog vi en tur över till Bornholm. Sanslöst vad det kunde blåsa på vägen dit. En del blev sjösjuka men inte jag. Snacka om att det fanns backar man kunde testa. Cykel är underbart att transpotera sig på när man besöker denna underbara ö.
Nu ska jag ut och njuta av fler solnedgångar.
Ha det bra. Mjau.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0