Paris

Här sitter jag och är på väg till Kastrup. Jag ska få följa med ett par till Paris. Gissa om jag är förväntansfull. 
Här har jag satt mig i flygplans stolen. Det tar ca två timmar till Paris. Det är lagom länge för då hinner jag ta mig en tupplur. De kom och väckte mig jätte tidigt. För taxin skulle hämta oss halv sex. Så jag är lite trött.
Det gick super bra att sova på flyget. Hotellet som vi ska bo på ligger mitt i Paris.
Jag fick ett eget rum på hotellt vilket är mysigt för då kan jag hoppa i sängen när ingen ser. hihihiii
Nu har jag gått upp i Notre Dame (eller vad det nu heter). Nå jag det högt och spännande. Jag klättrade ut och hälsa på stenfigurerna från filmen ni vet, om ringaren. Det var så mycket folk så de ville inte prata med mig.
Ni kan tro att det var spännande. Örnen som jag sitter på här, viskade att om jag kommer förbi på kvällen så lovade han att vi skulle ta oss en flygtur. Själv klart gjorde jag det. Fast det fick jag inte fota, men jag vet att ni kan se det framför er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0